Saturday 30 June 2012

Karnival Rakit Berhias di PH

Assalamualaikum wbt
moshi moshi :D hihi. kali ni, entry pasal karnival rakit berhias yang dorang buat kat PH ni sempena tahun melawat perak 2012 kalau tak silap. karnival ni start dari pagi sampaiiiiiii la malam. Okay, aku pergi malam je. Sebab pagi tu, kitorang satu family pergi sungai petani. balik pon dah pukul 6. jadi pergi malam je lah. Kitorang pergi makan dekat Restoran Terapung sementara nak tunggu rakit rakit semua tu belayar lah konon. member aku, u dengan nash pon join family aku. hehe. aku pon dah get ready bagai dengan dslr aku bertenggek kat tepi tasik tu tunggu rakit tu betul betul kat depan aku. haha. tapi tak lalu pun. nampak dari jauh je. okay la tu. tapi memang ramai betul manusia kat tasik tu. baru aku tahu penduduk PH ni ramai. ciss. em. ada 9buah rakit yang wakil kampung kampung (tak semua kampung join), polis, and askar. semua cantik cantik and colourful. haha. ada yang buat tarian ape entah atas rakit tu. haha. kreatif betul bab bab mengampu juri ni. hihi. aku dapat snap sikit je gambar yang menjadi. sebab, tertinggal tripod. shaking, gambar pon blurr :( okay okay. penat cerita. boleh la tengok 2 3 ketul gambar kat bawah tu. hihi. okayy. till next post bebehh.
Assalamualaikum wbt.
no comment la.

ramai nya manusiaaa . kalau nampak laa -.-"

aku suka lampu dia :p

aku rasa yang paling comels, group ni laa :D


No comments:

Post a Comment