Sunday 24 June 2012

Travelog Teratak MakTok :)

Assalamualaikum wbt.
selamat selamat semuanyaaa :) hihiks. tajuk pun tak boleh belahhh. haha. actually, aku pergi bermalam dekat rumah maktok semalam. em em. alasan aku, aku bosan duduk rumah. haha. rumah maktok dekat je dengan rumah aku. lebih kurang seminit naik kereta, 3minit naik basikal, 5minit berjogging, 8minit berjalan. Memang dekat sangat. hee. tapi lorong nak masuk rumah maktok agak scary marry la sebab pokok semua tinggi, jalan kecik pulak tu. hihi. biasalaa kawasan kampung, memang camni kan? try la tengok. haha. kalo malam malam naik keta sorang sorang lalu sini, memang terangkatlaa bulu roma. kan kan ?
 traveller :P



 malam semalam ada design something untuk header blog. heheks. tapi design pakai phone je la :p nanak tengok? tanak? nak tayang jugak :p


hehe. tawu agak messy. ni aku ade google and aku tiru sikit sikit dari hasil google aku. hehe. pastu pastu. aku masak untuk maktok hari ni. aku masak kari ikan, sesimple sup ayam, and sayur gorang ikan masingggg jaa. haha. tuuu je laa nak cite. aku pun balik rumah aku pukul 3.30 ptg hari niiii. hihi. okay okay. dah bosangg bace kann. okay okay. haha. lastly, inilah rumah maktok aku yang colorful. hehe. 
till next post bebehh.
Assalamualaikum wbt.

3 comments:

  1. Header sgt cntik! buhlaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. yang tu design ja unnie. tunggu la bila rajin nak buat betui2.

    ReplyDelete
  3. waaa jeles nye pndai masak sngt jeles !! tapi ana mals hehhe :P

    ReplyDelete