Friday 22 June 2012

Re-bloggingggg bebehh.

Assalamualaikum wbt.
selamat selamat lah semua. hihiks. besar kan salam tu? kan? hihi. mama pesan, kalau bagi salam, biarlah salam tu jadi yang utama takpun special, tak perlu la nak tambah dan selamat apa apa laa. okaay. memang susah nak re-blog ni. sebab dashboard ni macam tak sama dengan dulu. tape laa. okaay. ade yang tanye kenapa aku tiba2 nak re-blog ni kan. okaay. meh aku cite :

  • first and foremost, aku bosan cipan duduk rumahh sampai bulan 9 ni. jadi aku rasa, untuk tambah kerja, aku pun nak buat beloggg. yehaaa. 
  • kedua, aku nak express diri aku sebenar jadi Jai, so not the drama laa :p yelaa, ade yang cakap aku sombong gilaks and simpan la muka belagak aku ni kat bilik (classmate aku dulu cakap). hello, get to know me, then do tell la buddy. 
  • ketiga, aku nak share sikit apa yang aku rasa dekat manusia manusia termasuklah diri aku sebab aku pun manusia. hihi. kat blog la best. sebab boleh tulis panjang lebar and syok sendiri. kan?
  • okaayy. tataw daa. setakat ni, yang tu je laa. 
hihi. okaay. bila aku blogwalking, aku suka tengok gambar je dari nak tengok apa yang ditulis. hihi. orang cakap a picture can tells a thousand stories? ye aehh? haha. tataw. tapi yang pasti with photoshop it can tells a thousand lies. boooyaa !

 till next post bebehh.
Assalamualaikum wbt.

2 comments:

  1. salam :P. hi!
    http://afiqah-sabri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. okayyy. thanksss . ill follow you back cek afiqq

    ReplyDelete