Tuesday 13 November 2012

What holiday means to me

hmm. too bad mood to say hi now. yelah. aku balik rumah nak rest rest chill chill, bukan nak dengar ceramah panjang tahu. apa aku buat semua salah. semua tak kena. setiap kali balik cuti, macam ni lah. aku bosan. serious. lain kali taknak balik :( marah sebab aku sepahkan rumah. the hell? aku cuma letak board gabak tu kat atas meja. haaaaah. memang sepah sangat sangat pun. sumpah rasa nak balik university sekarang.

WHAT DOES HOME MEANS TO YOU? home=family=bahagia? the heck? dari hari isnin sampai la hari ni, asyik dibebel sebab barang2 archi tu. hm. kalau aku ambil medic, aku bawak balik mayat pulak kot! dah dengar bebel tu, aku pulak mesti lah panasss je kan. dari tambah dosa ni, better stay kat university lain kali, serious.

all i can say is, SHE DOESNT UNDERSTAND ME! but they did. girlsss, i just miss youu so much



No comments:

Post a Comment